Fără a face rabat la calitatea tehnologiilor, Eurial a adus în premieră marca Peugeot în România, ulterior alăturându-i-se și marca Citroën în portofoliul brandurilor reprezentate.
În urma devenirii ca marcă de sine stătătoare, DS a fost preluat de către Eurial, fiind singura concesiune autorizată din România pentru marca DS.
Odată cu completarea portofoliului mărcilor PSA, în 2021 a fost integrată și reprezentarea uneia dintre cele mai prietenoase și fiabile branduri germane – Opel.
Eurial este singura concesiune din România care are toate cele 4 mărci ale grupului PSA – Peugeot, Citroën, DS și Opel, integrate în ofertele de mașini noi și servicii după vânzare.
Misiune, Viziune și Valori
Într-o piață dominată de mărci riguroase, de proveniență germană, asiatică sau autohtone, am avut curajul de a propune clienților noștri mașini care promit bucurie, plăcere, diversitate și personalitate. Completând experiența, oferim clienților noștri soluții de finanțare prin leasing auto operațional și servicii de închiriere.
Știm că fiecare client este o personalitate distinctă și fără bariere. Nu are nevoie de mașini declarative de statut. Cu o viziune deschisă și libertate în gândire, își va permite să aleagă mașina care să-i satisfacă necesitățile. Pentru el, Eurial îsi propune să ofere mărci și stiluri în care să se regăsească.
Mărcile noastre sunt pentru oamenii care pun preț pe fond nu pe formă, pe diversitate nu pe conformitate.
Eurial își asumă viziunea mărcilor pe care le reprezintă în România. Pentru că viitorul este cu adevărat al tuturor, pentru că tehnologiile și soluțiile se inspiră din cerințele individuale diferite și apar tocmai pentru a putea da fiecăruia ce are nevoie pentru a se dezvolta. Viitorul poate fi mai bun doar prin consens, bucurie zilnică si susținerea diversității.
Cu spirit avangardist, viziunea noastră este de a oferi continuu și explicit soluții auto care să susțină diversitatea, libertatea de alegere și de exprimare, în funcție de personalitatea fiecărui client.
Ne-am însușit valori care să ne reprezinte, bazate pe mărcile reprezentate și pe experiența noastră de peste 30 de ani în piața auto locală.
Aceste valori sunt:
Curajul: Deloc întâmplator, ne-am asumat ca primă valoare CURAJUL, trăsătura esențială derivată din inima primului brand auto pe care l-am adus în România: Peugeot/ Leul. A avea curaj înseamnă pionierat în orice direcție în care alții încă mai ezită, astfel încât să putem oferi clienților noștri cele mai inovative soluții de mobilitate.
Deschiderea: Susținem diversitatea și găsim soluția de mobilitate optimă creând perechea perfectă între marcă/ model și personalitatea fiecărui client.
Dedicarea: Fiecare client, fiecare mașină, fiecare revizie sau reparație este unică si irepetabilă.
Popularitatea: Noi, echipa Eurial, ne așezăm alături de clienți, nu față în față cu aceștia.
Progresivitatea: Vorbim astăzi cu clienții noștri și ne concentrăm în a le oferi soluții care să îi avantajeze și mâine.
Misiunea noastră este să oferim clienților noștri mașini peste clișee, având viziunea unui viitor deschis tuturor!
În prezent, EURIAL derulează activități de vânzare și reparație în 7 centre autorizate din București (Otopeni, Militari și Pantelimon), Pitești, Ploiești, Cluj-Napoca și Brașov, aliniindu-se viziunii și strategiei de dezvoltare a grupului Stellantis.
#pesteclișee