ACORD – TERMENI SI CONDITII

 

Contractul de inchiriere va fi intocmit de Eurial Invest.

Inchirierea se va face in conformitate cu termenii si conditiile Eurial Invest stipulate in contractul de inchiriere si Termenii si conditiile de pe site-ul www.eurial-rent.ro.

Conditii generale de inchiriere

Pentru a inchiria un autoturism de la Eurial Invest in conditiile standard, varsta minima obligatorie este de 21 ani. De asemenea, soferul principal si/sau soferii aditionali trebuie sa posede permis de conducere national sau international, valid, cu o vechime de cel putin 12 luni.

Permisul international este obligatoriu pentru situatia in care Clientul detine permis cu alta scriere decat alfabetul latin.

La predarea masinii spre utilizare clientului, acesta trebuie sa aiba asupra sa, obligatoriu in original si valabile la data predarii, permisul de conducere si cartea de identitate / pasaportul.

Nu se accepta adaugarea unui sofer aditional fara ca acesta sa prezinte documentele de identitate si fara acceptul in scris al Eurial Invest.

Autoturismul va fi folosit exclusiv pe teritoriul Romaniei, trecerea granitei fiind posibila doar in cazul in care LOCATORUL (PROPRIETARUL) isi da acordul scris printr-un document in care se stipuleaza expres acest lucru, prin blocarea unei garantii suplimentare pe un card de credit emis pe numele titularului rezervarii (Visa sau Mastercard).

Plata / Rezervarea autoturismului

Rezervarile se pot efectua prin intermediul site-ului www.eurial-rent.ro sau telefonic apeland numarul de contact din fiecare punct de lucru al S.C. Eurial Invest SRL.

Dupa efectuarea unei rezervari, clientul va primi un e-mail cu oferta de inchiriere sau va fi contactat de catre Departamentul Call Center, la numarul de telefon indicat. Dupa acceptul ofertei de inchiriere, clientul va primi prin e-mail un cod unic de rezervare. Acest cod se va prezenta agentului la preluarea autoturismului.

Rezervarile vor fi confirmate pe clase de masini.

Daca o clasa nu este disponibila, se va oferi o alternativa dintr-o alta clasa, comunicandu-se noul pret. Eurial Invest isi rezerva dreptul de a anula orice rezervare fara o explicatie prealabila, notificand clientul cu minim 48 ore inainte de data si ora rezervarii.

O rezervare se poate confirma doar pentru o clasa (categorie) de autoturism (turism sau autoutilitara). In caz de indisponibilitate a autoturismelor din clasa rezervata, Eurial Invest  va pune la dispozitia clientului un autoturism dintr-o clasa superioara, la tariful de inchiriere negociat initial.

Eurial Invest isi rezerva dreptul de a oferi o alta masina decat cea solicitata initial, fara vreo notificare in prealabil, daca in confirmarea rezervarii sau pe website, se specifica pe langa masina solicitata si “sau similar” / “or similar” (Ex: Peugeot 308 sau similar).

Tarifele  de inchiriere sunt exprimate in euro/zi si includ: tva, asigurare de raspundere civila auto, asigurare casco, rovinieta, asistenta rutiera cu acoperire nationala, anvelope adecvate in functie de anotimp, suport tehnic 24h/24h.

Tariful nu include: costul carburantilor, taxe de drum (altele decat rovinieta, inclusa in pretul inchirierii), orice amenzi primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi etc. Plata acestor sume revine in sarcina CLIENTULUI.

Tarifele afisate pe site-ul www.eurial-rent.ro sunt valabile pentru inchirierea unui autoturism cu limita de kilometri stabilita la maxim 300 kilometri / zi.

Daca se depaseste limita standard de kilometri inclusa in pret sau cea mentionata in contractul de inchiriere, fiecare kilometru suplimentar se taxeaza cu 0.2 EUR + TVA.

CLIENTUL are optiunea de a alege serviciul “Kilometri nelimitati” la tariful de 3 Euro/zi plus TVA peste tariful initial.

Scaunul pentru copil, lanturile de zapada si suportii metalici (pentru biciclete, schiuri), cutie pentru bagaje sunt taxate per inchiriere si se stabilesc odata cu rezervarea.

Plata integrala se poate face in avans, prin transfer bancar, sau in momentul semnarii contractului de inchiriere prin carti de credit ( Visa, Mastercard) in euro si/sau ron calculat la cursul de schimb  BNR +1% din ziua efectuarii platii.

Un autoturism se va preda clientului doar in momentul in care incasarea a fost confirmata.

Politica de anulare a unei rezervari confirmata si platita in avans

O rezervare platita in avans se poate anula in urmatoarele conditii:

  1. Daca data si ora de ridicare a masinii este mai mare de 24h fata de data anularii, se va rambursa  in contul clientului intreaga suma platita in avans (in maxim 14 zile lucratoare), MINUS 20 de euro. Cei 20 de euro reprezinta comisioanele bancare + costurile logistice de inchiriere.

*Daca CLIENTUL doreste sa isi anuleze rezervarea si doreste sa isi pastreze suma platita in avans pentru o rezervare ulterioara, acest lucru se poate face prin emiterea unui credit voucher.

  1. Daca data si ora de ridicare a masinii este mai mica de 24h fata de data anularii, suma platita in avans NU se returneaza. Clientul va primi un credit voucher pentru intreaga suma pe care il va putea folosi la o viitoare rezervare.

Toate anularile rezervarilor platite in avans cash sau prin transfer bancar se vor anunta prin vizita in concesiunea unde s-a facut rezervarea sau in scris la una din urmatoarele adresele de e-mail in functie de concesiunea unde s-a facut rezervarea:

In mail trebuie sa se precizeze in mod obligatoriu numarul unic de rezervare primit la confirmarea rezervarii din partea reprezentantului Eurial Invest.

Nu se accepta anularea prin telefon sau prin orice alt mijloc de comunicare.

Predare / Returnare autoturism

PROPRIETARUL are obligatia de a pune la dispozitia CLIENTULUI autovehiculul inchiriat la termenul convenit de parti, dupa semnarea contractului de inchiriere. Autovehiculul va fi pus de catre PROPRIETAR la dispozitia CLIENTULUI impreuna cu o copie dupa Certificatul de Inmatriculare si dupa Asigurarea de Raspundere Civila, rovigneta valabila si copie dupa polita de asigurare CASCO valabila pe perioada inchirierii, un set de chei precum si cu toate accesoriile (set scule, trusa medicala, triunghi reflectorizant extinctor) impuse de lege, roata de rezerva si cric.

PROPRIETARUL va pune la dispozitie un vehicul perfect functional din punct de vedere tehnic si estetic, fara defectiuni si fara avarii ale caroseriei si interiorului, altele decat cele evidentiate in Procesul verbal de predare / returnare autoturism.

CLIENTUL ia la cunostinta si verifica starea Autoturismului inaintea semnarii Contractului de Inchiriere, iar orice fel de reclamatii privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Predare si vor fi consemnate in Fisa de Predare/Returnare Autoturism, la sectiunea “Predare”, CLIENTUL fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost mentionate. Nu se accepta reclamatii/obiectiuni ulterioare livrarii cu privire la starea Autoturismului.

CLIENTUL are obligatia  de a returna autovehiculul, la expirarea duratei contractului la ora si in locul indicat in contractul de inchiriere, cu aceeasi cantitate de carburant cu care l-a preluat de la PROPRIETAR, cu dotarile aferente si cu actele ce i-au fost inmanate la preluarea de la PROPRIETAR.

La o intarziere mai mare de trei ore fata de momentul specificat pentru returnarea Autoturismului in Contractul de Inchiriere, LOCATORUL isi rezerva dreptul de a informa Politia despre furtul Autoturismului, exceptie facand cazul in care CLIENTUL notifica EURIAL INVEST despre dorinta sa de a prelungi perioada de inchiriere.

Predarea / Returnarea autoturismului va fi realizata in timpul programului de lucru EURIAL INVEST  (08:00  – 17:00). In cazul returnarii Autoturismului in afara acestor ore sau in timpul zilelor libere sau sarbatori legale, pe timp de noapte sau murdar, cand identificarea eventualelor daune este imposibila, garantia se deblocheaza/restituie in termen de maxim 10 zile lucratoare, dupa ce PROPRIETARUL a avut la dispozitie toate conditiile pentru a inspecta Autoturismul.

Utilizarea autoturismului

CLIENTUL are urmatoarele obligatii:

sa respecte conditiile de utilizare precizate in contractul de inchiriere, sa mentina autovehiculul in stare buna de functionare, sa il exploateze in conditii normale, conform instructiunilor de folosire si intretinere elaborate de fabricant si specificate in manualul de utilizare, pe tot parcursul derularii prezentului contract;

 In cazul unor avarii aduse autovehiculului, cu exceptia celor provocate prin forta majora, CLIENTUL raspunde in solidar cu asiguratorul PROPRIETARULUI pentru toate cheltuielile aferente aducerii la starea initiala a autovehiculului sau inlocuirii acestuia cu unul similar ca marca, tip, an de fabricatie, dotari si valoare de piata;

Pentru ca pagubele produse in urma unui eveniment rutier sau furt sa poata fi recuperate prin asiguratorul PROPRIETARULUI, CLIENTUL va declara in mod obligatoriu producerea evenimentului organelor de Politie din raza localitatii in care s-a produs acesta, in maxim 4 ore de la constatarea producerii evenimentului, urmand ca in caz contrar contravaloarea pagubelor sa fie suportata integral de catre CLIENT. In cazul unui accident (cu sau fara pagube cauzate vehiculului) si in cazul oricarui prejudiciu personal CLIENTUL va solicita prezenta organelor de Politie la locul evenimentului si va solicita din partea acestora “Proces Verbal Constatator” intocmit conform legii. In cazul furtului vehiculului sau  partilor sale, CLIENTUL trebuie sa raporteze acest lucru la politie si sa obtina un “Proces verbal” si sa-l inainteze PROPRIETARULUI. Orice accident, paguba, pierdere sau furt al vehiculului trebuie imediat comunicate de catre CLIENT PROPRIETARULUI. La cererea PROPRIETARULUI, CLIENTUL are obligatia de a completa un raport al accidentului. CLIENTUL trebuie sa asigure furnizarea tuturor datelor despre celelalte parti la fel ca si despre orice martor pentru a completa raportul asupra accidentului. Sub nici o circumstanta, reclamatiile tertelor parti nu vor fi acceptate de CLIENT. CLIENTUL este obligat sa-l asiste pe PROPRIETAR si/sau compania de asigurare a acestuia in toate reclamatiile sau procedurile legale in conexiune cu un accident sau orice paguba. Aceste responsabilitati ale CLIENTULUI se vor aplica corespunzator in cazul furtului.

In cazul in care autovehiculul a fost condus sub influenta alcoolului si/sau a drogurilor ori altor substante stupefiante, raspunderea in recuperarea materiala a pagubelor apartine in totalitate CLIENTULUI/conducatorul autovehiculului.

-sa foloseasca autoturismul potrivit destinatiei sale, si sa nu transporte animale,  produse inflamabile, corozive, toxice sau de natura sa deterioreze interiorul vehiculului inclusiv prin impregnare cu mirosuri neplacute ; sa nu fumeze in interiorul vehiculului;

In cazul in care un autoturism este returnat cu dovezi care atesta ca s-a fumat in interior, CLIENTUL va plati o taxa de penalizare de 100 euro .

– sa nu treaca frontiera de stat a Romaniei cu autovehiculul inchiriat;

– sa nu subinchirieze autovehiculul si sa nu transporte pasageri sau bunuri contra unor foloase banesti;

sa aiba asupra lui, pe intreaga derulare a prezentului contract, toate documentele legate de inchirierea autovehiculului;

sa suporte cheltuielile cauzate de exploatarea necorespunzatoare, interventia neavenita asupra autovehiculului, cheltuielile de reparatie si inlocuire cauzate din vina lui, respectiv diferentele de costuri peste cele suportate eventual de Asigurator, toate provizioanele legale si/sau vamale cauzate de incalcarea acestor termeni standard din partea CLIENTULUI.

 sa plateasca PROPRIETARULUI o compensare de chirie pentru perioada in care autovehiculul nu putea fi exploatat din vina CLIENTULUI.

 –  sa nu conduca autovehiculul pe zone de drum sau sectoare interzise circulatiei autovehiculelor ori pe drumuri care prezinta un risc crescut de avariere a autovehiculului,

 sa nu utilizeze autovehiculul in situatii neconforme cu specificatiile constructorului referitoare la capacitatea maxima de incarcare, alimentarea eronata cu carburant, avarierea ambreiajului in urma exploatarii eronate, evaluarea eronata a gabaritului autovehiculului, continuarea utilizarii autovehiculului in ciuda semnalelor de alarma sau avarie care apar pe tabloul de bord al autovehiculului, modificarea autovehiculului;

 sa nu intervina asupra Autovehiculului (spre ex: desfacerea sigiliilor aplicate in compartimentul motor) sa-I aduca modificari constructive.

Toate cheltuielile legate de cele de mai sus pot depasi garantia depusa de catre CLIENT, caz in care poate avea loc solicitarea de daune interese pe cale legala de catre PROPRIETAR.

In caz de defectiune, reparatia masinii trebuie facuta de catre un service autorizat desemnat de PROPRIETAR, numai cu stiinta, acordul si in baza instructiunilor PROPRIETARULUI.

In caz de accident/incident sau defectiune, CLIENTUL are la dispozitie numarul de telefon pentru Asistenta Tehnica – Tel verde 08008 44 24 24, gratuit, apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila nationala sau 004 021 326 44 44, apel taxabil, apelabil si din strainatate – si se obliga sa informeze fara intarziere PROPRIETARUL, care il va asista si ii va oferi instructiunile necesare.

Asigurari / Responsabilitati

Autovehiculul este asigurat pentru accident si furt, asigurare valabila numai pe teritoriul Romaniei. In cazul unor avarii ce vor face obiectul deschiderii unui dosar de CASCO, fransiza va fi achitata de catre client. In cazul in care costul repararii avariilor este mai mic decat valoarea fransizei retinute CLIENTULUI, PROPRIETARUL va restitui acestuia diferenta incasata in plus.

CLIENTUL nu va fi obligat la plata fransizei mentionate in cazul in care odata cu semnarea contractului de inchiriere va incheia o asigurare extinsa (full CASCO) pe toata perioada de folosinta a autovehiculului, care sa acopere total raspunderea CLIENTULUI, asigurare ce va fi cesionata in favoarea PROPRIETARULUI.

In cazul furtului autovehiculului, CLIENTUL va anunta PROPRIETARUL in maximum 6 (sase) ore de la constatarea evenimentului si va pune la dispozitia PROPRIETARULUI cheia,  telecomanda, si copiile dupa actele de inmatriculare cu care i-a fost incredintat autovehiculul descris in Anexa 1 la Contractul de inchiriere. In caz contrar, CLIENTUL va achita integral costurile impuse de remedierea eventualelor daune produse vehiculului inchiriat mergand pana la plata valorii asigurate a vehiculului asa cum este ea inscrisa in polita de asigurare CASCO a vehiculului in cauza.

CLIENTUL este de acord sa achite urmatoarele costuri suplimentare in cazul in care acestea vor aparea:

  1. a) penalitati de intarziere la predarea autovehicului dupa cum urmeaza:

– daca intarzierea este de cel mult 2 ore fata de ora incetarii contractului, nu se vor percepe penalitati;

– incepand cu ora a 3-a de intarziere, CLIENTUL va fi obligat la plata chiriei pe o zi, in cuantumul stabilit prin prezentul contract.

  1. b) In cazul pierderii sau deteriorarii documentelor masinii sau a cheilor acesteia, CLIENTUL va achita o taxa aditionala de 100 Euro + TVA, taxa pe care clientul accepta sa o plateasca;
  2. c) Pentru orice alt tip de deteriorare constatata la returnarea masinii, altele decat cele care nu intra sub incidenta asigurarii sau cele stipulate in procesul verbal de predare-primire, incheiat intre parti la preluarea autoturismului, CLIENTUL va achita contravaloarea pagubelor produse, suma retinuta fiind evaluata de catre un service autorizat.
  3. d) CLIENTUL se obliga sa suporte toate costurile legate de participarea la trafic: taxe de parcare, autostrada, orice tip de amenzi de care se face vinovat in perioada de derulare a contractului precum si a celor care sosesc retroactiv pe numarul si adresa autoturismului raportat la perioada de inchiriere.

Garantii retinute

Pentru garantarea folosirii autovehiculului de catre CLIENT in bune conditii, acesta va achita catre PROPRIETAR la momentul preluarii vehiculului o garantie a carei valoare este stabilita in functie de clasa/categoria de masina inchiriata.

Aceasta garantie poate fi retinuta de catre PROPRIETAR pentru acoperirea unor costuri aflate in sarcina CLIENTULUI in conformitate cu prevederile contractului de inchiriere.

Returnarea garantiei / deblocarea garantiei se face in termen de maxim 10 zile de la data returnarii autoturismului.

Forta majora

Forta majora, asa cum este definita in prezentul articol sau de doctrina juridica, exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile legii, cu cerinta notificarii scrise prealabile de catre parti, in termen de 10 (zece) zile calendaristice de la aparitia cazului de forta majora, respectiv de la incetarea acestuia. Partile urmeaza a conveni actiunile necesare pentru inlaturarea sau limitarea efectelor acesteia.

Constituie caz de forta majora oricare, dar nu limitativ, din urmatoarele circumstante: razboi (civil sau interstatal, declarat sau nedeclarat), anarhie, rebeliune, revolutie, insurectie sau uzurpare de putere, orice greva sau conflict de munca (in afara de greva sau conflictul de munca afectand personalul Partilor), embargo, orice catastrofa naturala, cutremure, explozii, furtuni, inundatii sau cataclisme si alte fenomene meteorologice adverse si in general orice eveniment imprevizibil si insurmontabil, care impiedica sau intarzie executarea Contractului si care poate fi certificat de Camera de Comert si Industrie ori alta autoritate competenta drept caz de forta majora.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

SC EURIAL INVEST SRL este operator de date cu caracter personal.  PROPRIETARUL va administra si prelucra in conditii de siguranta datele cu caracter personal.

Eurial Invest solicita clientilor copii dupa documentele (permis de conducere +CI /pasaport) in vederea folosirii lor conform termenilor si conditiilor impuse de compania/companiile de asigurari in relatia cu Eurial Invest, pentru deschiderea unor dosare de dauna/furt sau alte cazuri.

De asemenea, copiile dupa documentele solicitate, au scop justificativ, in fata Politiei Romane, cu privire la inchirierea, folosirea, cazurilor de accidente rutiere, furturi auto si orice speta penala in legatura cu autoturismele ce sunt mentionate in contractul de inchiriere.

Prin acceptul termenilor si conditiilor Eurial Invest, de pe prezentul site, clientul isi da acordul/consimtamantul expres pentru colectarea copiilor de pe documentele solicitate si a altor date cu caracter personal, pe o perioada de stocare de intre 1 – 5 ani, atat in format fizic cat si electronic.

CLIENTUL isi exprima acordul ca LOCATORUL/PROPRIETARUL  sa administreze si sa prelucreze datele sale cu caracter personal in vederea contactarii CLIENTULUI, prelucrarii cererilor, finalizarii in conditii optime a Contractului, furnizarii informatiilor privind serviciile oferite de LOCATOR, a facturarii acestor servicii, inclusiv efectuarii platilor in numerar, prin tranzactii bancare sau a celor cu cardul, solutionarea cererilor, intrebarilor sau reclamatiilor CLIENTULUI, realizarea activitatilor de marketing ale LOCATORULUI si transmiterea datelor, atunci cand este cazul, altor furnizori de servicii in scopul realizarii serviciilor solicitate de CLIENT.

Conform prevederilor Regulamentului 679/2016 al UE, aveti urmatoarele drepturi:

  • Dreptul de a solicita acces la datele personale
  • Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea acestora
  • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii
  • Dreptul de a va opune prelucrarii
  • Dreptul de a solicita portabilitatea datelor
  • Dreptul de a depune plangere in fata ANSDPC

Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa oricand reprezentatilor EURIAL INVEST SRL la adreasa de mai dpo@eurial.ro si va vom raspunde in termen de 10 zile lucratoare.

Dispozitii finale

Clientul este pus pe drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la termene.

Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord – Termeni si conditii, va fi solutionat  pe cale amiabila sau de catre instantele judecatoresti din orasul de resedinta al proprietarului

Pentru orice disputa, prezentul Acord – Termeni si conditii, constituie o dovada.

Orice rezervare efectuata de catre Client, prin intermediul acestei platforme web, se va supune termenilor si conditiilor din prezentul Acord.

Litigiile izvorate din incheierea, executarea modificarea, incetarea si  interpretarea  clauzelor contractului de inchiriere  se  rezolva  pe  cale amiabila sau de catre instantele judecatoresti competente din orasul de resedinta al proprietarului.